Privacyverklaring Triple R Health BV

Privacyverklaring Triple R Health BV

Privacyverklaring
Triple R Health BV

Ingangsdatum: 20-11-2025

Welkom bij Triple R Health BV (“wij”, “ons”, “onze”). Wij hechten grote waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. In deze privacyverklaring leggen we uit welke gegevens we verzamelen, waarom dat nodig is, hoe we ze gebruiken en welke rechten je hebt volgens de AVG.


1. Wie zijn wij

Triple R Health BV
Vincent van Goghlaan 1 B, 5246GA Rosmalen, KvK-98101781, E-mail: info@triplerhealth.nl


2. Welke persoonsgegevens verwerken we

Wij verwerken de volgende categorieën persoonsgegevens:

  • Identificatiegegevens: legitimatiebewijs (bijv. paspoort of ID-kaart), NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats), geboortedatum, telefoonnummer en emailadres.

  • Burger Service Nummer (BSN).

  • IBAN Banknummer

  • Medische gegevens: (gedeelten van) de medische voorgeschiedenis, huidige medicatie, diagnoses, behandelgegevens, lab resultaten.

  • Overige persoonsgegevens zoals in je “letter of consent”: dat wil zeggen dat je verklaart dat de medische gegevens naar waarheid zijn ingevuld.


3. Doeleinden van de verwerking

We gebruiken jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  1. Identiteitsvaststelling — we vragen een legitimatiebewijs om zeker te weten dat je bent wie je zegt dat je bent.

  2. Medische zorgverlening / voorschrijven medicatie — het BSN is nodig om medicatie aan te vragen of bloedonderzoek te laten verrichten via de medische kanalen van de huisarts of andere zorginstellingen.

  3. Beoordeling van je gezondheidssituatie — we verwerken medische gegevens om te beoordelen of medicatie passend is, en om veilig zorg te kunnen leveren.

  4. Administratie en documentatie — we bewaren de “letter of consent” waarin je bevestigt dat je medische gegevens naar waarheid hebt ingevuld.

  5. Automatisch incassocontract – we verwerken hierin jouw IBAN banknummer.


4. Rechtsgrondslag

De verwerkingen zijn gebaseerd op:

  • Toestemming: je ondertekent een letter of consent waarin je instemt met het verwerken van je medische gegevens.

  • Overeenkomst: verwerking is nodig om de zorgovereenkomst tussen jou en Triple R Health uit te voeren (zorg verlenen, medicatie voorschrijven, machtiging van automatisch afschrijven op basis van overeengekomen contractvorm.

  • Wettelijke verplichting: in bepaalde gevallen (zoals overleg met andere zorgverleners) kan verwerking op grond van wet- en regelgeving vereist zijn.


5. Bewaartermijn

Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan wettelijk noodzakelijk is. Zodra de gegevens niet meer nodig zijn voor het doel waarvoor we ze hebben verzameld én er geen wettelijke verplichting bestaat om ze te bewaren, zullen we ze vernietigen.

Concreet: we bewaren de medische gegevens zolang dat nodig is voor zorgverlening, conform de geldende richtlijnen (bijv. WGBO) en de wettelijke bewaartermijnen. In andere medische praktijken geldt vaak een bewaartermijn van bijvoorbeeld 15 tot 20 jaar vanaf de laatste behandeling.
Indien je niet wilt dat jouw persoonsgegevens bewaard blijven, kun je dat aangeven (zie “Jouw rechten” hieronder).


6. Beveiliging van jouw gegevens

Om jouw gegevens te beschermen, slaan wij alle documenten op in een extra veilige Office 365-omgeving. Deze omgeving voldoet aan relevante wet- en regelgeving en NEN-normen voor gegevensbeveiliging.

Wij treffen technische en organisatorische maatregelen om de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van jouw persoonsgegevens te waarborgen.


7. Delen van persoonsgegevens met derden

We verstrekken jouw persoonsgegevens alleen aan anderen als dat nodig is voor de doeleinden zoals hierboven beschreven, of wanneer de wet dat vereist. Bijvoorbeeld:

  • Met je huisarts of andere zorgverleners, als dat nodig is voor medicatie of onderzoek.

  • Met IT-leveranciers / subverwerkers, mits ook zij passende waarborgen hebben op het gebied van veiligheid.

  • Alleen met jouw expliciete toestemming, waar vereist.


8. Jouw rechten

Als betrokkene heb je volgens de AVG verschillende rechten:

  • Recht van inzage: je kunt vragen welke persoonsgegevens wij van je verwerken.

  • Recht op correctie: je kunt onjuiste gegevens laten aanpassen.

  • Recht op verwijdering (“recht om vergeten te worden”): je kunt ons verzoeken jouw persoonsgegevens te verwijderen. Zoals je aangeeft, kun je via info@triplerhealth.nl aangeven dat je wilt dat je gegevens worden verwijderd.

  • Recht op beperking van verwerking: in bepaalde gevallen kun je vragen de verwerking te beperken.

  • Recht op gegevensoverdraagbaarheid: je hebt recht op een kopie van je gegevens in een gestructureerd, gangbaar bestandsformaat.

  • Recht om bezwaar te maken tegen de verwerking: afhankelijk van de grondslag kun je bezwaar maken.


9. Intrekken van toestemming

Je kunt je gegeven toestemming altijd intrekken. Dat heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking vóór je intrekking. Wanneer je je toestemming intrekt, zullen we jouw gegevens niet langer verwerken voor de doeleinden waarvoor je toestemming hebt gegeven, tenzij er een andere rechtsgrondslag is (zoals wettelijke verplichtingen).


10. Klachten

Als je denkt dat wij onrechtmatig met jouw persoonsgegevens omgaan, kun je contact met ons opnemen via info@triplerhealth.nl.
Daarnaast heb je het recht om een klacht in te dienen bij onze klachtenregeling,
Klachtenportaal Zorg (KPZ), via Klachtenprocedures - Klachtenportaal Zorg of info@klachtenportaalzorg.nl.


11. Wijzigingen in deze privacyverklaring

Wij kunnen deze privacyverklaring van tijd tot tijd aanpassen (bijv. bij veranderingen in de wet, ons dienstenaanbod of beveiligingsmaatregelen). De meest recente versie zal altijd op onze website beschikbaar zijn. We raden je aan om deze verklaring regelmatig te raadplegen.

Welkom bij Triple R Health BV (“wij”, “ons”, “onze”). Wij hechten grote waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. In deze privacyverklaring leggen we uit welke gegevens we verzamelen, waarom dat nodig is, hoe we ze gebruiken en welke rechten je hebt volgens de AVG.


1. Wie zijn wij

Triple R Health BV
Vincent van Goghlaan 1 B, 5246GA Rosmalen, KvK-98101781, E-mail: info@triplerhealth.nl


2. Welke persoonsgegevens verwerken we

Wij verwerken de volgende categorieën persoonsgegevens:

  • Identificatiegegevens: legitimatiebewijs (bijv. paspoort of ID-kaart), NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats), geboortedatum, telefoonnummer en emailadres.

  • Burger Service Nummer (BSN).

  • IBAN Banknummer

  • Medische gegevens: (gedeelten van) de medische voorgeschiedenis, huidige medicatie, diagnoses, behandelgegevens, lab resultaten.

  • Overige persoonsgegevens zoals in je “letter of consent”: dat wil zeggen dat je verklaart dat de medische gegevens naar waarheid zijn ingevuld.


3. Doeleinden van de verwerking

We gebruiken jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  1. Identiteitsvaststelling — we vragen een legitimatiebewijs om zeker te weten dat je bent wie je zegt dat je bent.

  2. Medische zorgverlening / voorschrijven medicatie — het BSN is nodig om medicatie aan te vragen of bloedonderzoek te laten verrichten via de medische kanalen van de huisarts of andere zorginstellingen.

  3. Beoordeling van je gezondheidssituatie — we verwerken medische gegevens om te beoordelen of medicatie passend is, en om veilig zorg te kunnen leveren.

  4. Administratie en documentatie — we bewaren de “letter of consent” waarin je bevestigt dat je medische gegevens naar waarheid hebt ingevuld.

  5. Automatisch incassocontract – we verwerken hierin jouw IBAN banknummer.


4. Rechtsgrondslag

De verwerkingen zijn gebaseerd op:

  • Toestemming: je ondertekent een letter of consent waarin je instemt met het verwerken van je medische gegevens.

  • Overeenkomst: verwerking is nodig om de zorgovereenkomst tussen jou en Triple R Health uit te voeren (zorg verlenen, medicatie voorschrijven, machtiging van automatisch afschrijven op basis van overeengekomen contractvorm.

  • Wettelijke verplichting: in bepaalde gevallen (zoals overleg met andere zorgverleners) kan verwerking op grond van wet- en regelgeving vereist zijn.


5. Bewaartermijn

Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan wettelijk noodzakelijk is. Zodra de gegevens niet meer nodig zijn voor het doel waarvoor we ze hebben verzameld én er geen wettelijke verplichting bestaat om ze te bewaren, zullen we ze vernietigen.

Concreet: we bewaren de medische gegevens zolang dat nodig is voor zorgverlening, conform de geldende richtlijnen (bijv. WGBO) en de wettelijke bewaartermijnen. In andere medische praktijken geldt vaak een bewaartermijn van bijvoorbeeld 15 tot 20 jaar vanaf de laatste behandeling.
Indien je niet wilt dat jouw persoonsgegevens bewaard blijven, kun je dat aangeven (zie “Jouw rechten” hieronder).


6. Beveiliging van jouw gegevens

Om jouw gegevens te beschermen, slaan wij alle documenten op in een extra veilige Office 365-omgeving. Deze omgeving voldoet aan relevante wet- en regelgeving en NEN-normen voor gegevensbeveiliging.

Wij treffen technische en organisatorische maatregelen om de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van jouw persoonsgegevens te waarborgen.


7. Delen van persoonsgegevens met derden

We verstrekken jouw persoonsgegevens alleen aan anderen als dat nodig is voor de doeleinden zoals hierboven beschreven, of wanneer de wet dat vereist. Bijvoorbeeld:

  • Met je huisarts of andere zorgverleners, als dat nodig is voor medicatie of onderzoek.

  • Met IT-leveranciers / subverwerkers, mits ook zij passende waarborgen hebben op het gebied van veiligheid.

  • Alleen met jouw expliciete toestemming, waar vereist.


8. Jouw rechten

Als betrokkene heb je volgens de AVG verschillende rechten:

  • Recht van inzage: je kunt vragen welke persoonsgegevens wij van je verwerken.

  • Recht op correctie: je kunt onjuiste gegevens laten aanpassen.

  • Recht op verwijdering (“recht om vergeten te worden”): je kunt ons verzoeken jouw persoonsgegevens te verwijderen. Zoals je aangeeft, kun je via info@triplerhealth.nl aangeven dat je wilt dat je gegevens worden verwijderd.

  • Recht op beperking van verwerking: in bepaalde gevallen kun je vragen de verwerking te beperken.

  • Recht op gegevensoverdraagbaarheid: je hebt recht op een kopie van je gegevens in een gestructureerd, gangbaar bestandsformaat.

  • Recht om bezwaar te maken tegen de verwerking: afhankelijk van de grondslag kun je bezwaar maken.


9. Intrekken van toestemming

Je kunt je gegeven toestemming altijd intrekken. Dat heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking vóór je intrekking. Wanneer je je toestemming intrekt, zullen we jouw gegevens niet langer verwerken voor de doeleinden waarvoor je toestemming hebt gegeven, tenzij er een andere rechtsgrondslag is (zoals wettelijke verplichtingen).


10. Klachten

Als je denkt dat wij onrechtmatig met jouw persoonsgegevens omgaan, kun je contact met ons opnemen via info@triplerhealth.nl.
Daarnaast heb je het recht om een klacht in te dienen bij onze klachtenregeling,
Klachtenportaal Zorg (KPZ), via Klachtenprocedures - Klachtenportaal Zorg of info@klachtenportaalzorg.nl.


11. Wijzigingen in deze privacyverklaring

Wij kunnen deze privacyverklaring van tijd tot tijd aanpassen (bijv. bij veranderingen in de wet, ons dienstenaanbod of beveiligingsmaatregelen). De meest recente versie zal altijd op onze website beschikbaar zijn. We raden je aan om deze verklaring regelmatig te raadplegen.

Welkom bij Triple R Health BV (“wij”, “ons”, “onze”). Wij hechten grote waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. In deze privacyverklaring leggen we uit welke gegevens we verzamelen, waarom dat nodig is, hoe we ze gebruiken en welke rechten je hebt volgens de AVG.


1. Wie zijn wij

Triple R Health BV
Vincent van Goghlaan 1 B, 5246GA Rosmalen, KvK-98101781, E-mail: info@triplerhealth.nl


2. Welke persoonsgegevens verwerken we

Wij verwerken de volgende categorieën persoonsgegevens:

  • Identificatiegegevens: legitimatiebewijs (bijv. paspoort of ID-kaart), NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats), geboortedatum, telefoonnummer en emailadres.

  • Burger Service Nummer (BSN).

  • IBAN Banknummer

  • Medische gegevens: (gedeelten van) de medische voorgeschiedenis, huidige medicatie, diagnoses, behandelgegevens, lab resultaten.

  • Overige persoonsgegevens zoals in je “letter of consent”: dat wil zeggen dat je verklaart dat de medische gegevens naar waarheid zijn ingevuld.


3. Doeleinden van de verwerking

We gebruiken jouw persoonsgegevens voor de volgende doelen:

  1. Identiteitsvaststelling — we vragen een legitimatiebewijs om zeker te weten dat je bent wie je zegt dat je bent.

  2. Medische zorgverlening / voorschrijven medicatie — het BSN is nodig om medicatie aan te vragen of bloedonderzoek te laten verrichten via de medische kanalen van de huisarts of andere zorginstellingen.

  3. Beoordeling van je gezondheidssituatie — we verwerken medische gegevens om te beoordelen of medicatie passend is, en om veilig zorg te kunnen leveren.

  4. Administratie en documentatie — we bewaren de “letter of consent” waarin je bevestigt dat je medische gegevens naar waarheid hebt ingevuld.

  5. Automatisch incassocontract – we verwerken hierin jouw IBAN banknummer.


4. Rechtsgrondslag

De verwerkingen zijn gebaseerd op:

  • Toestemming: je ondertekent een letter of consent waarin je instemt met het verwerken van je medische gegevens.

  • Overeenkomst: verwerking is nodig om de zorgovereenkomst tussen jou en Triple R Health uit te voeren (zorg verlenen, medicatie voorschrijven, machtiging van automatisch afschrijven op basis van overeengekomen contractvorm.

  • Wettelijke verplichting: in bepaalde gevallen (zoals overleg met andere zorgverleners) kan verwerking op grond van wet- en regelgeving vereist zijn.


5. Bewaartermijn

Wij bewaren jouw persoonsgegevens niet langer dan wettelijk noodzakelijk is. Zodra de gegevens niet meer nodig zijn voor het doel waarvoor we ze hebben verzameld én er geen wettelijke verplichting bestaat om ze te bewaren, zullen we ze vernietigen.

Concreet: we bewaren de medische gegevens zolang dat nodig is voor zorgverlening, conform de geldende richtlijnen (bijv. WGBO) en de wettelijke bewaartermijnen. In andere medische praktijken geldt vaak een bewaartermijn van bijvoorbeeld 15 tot 20 jaar vanaf de laatste behandeling.
Indien je niet wilt dat jouw persoonsgegevens bewaard blijven, kun je dat aangeven (zie “Jouw rechten” hieronder).


6. Beveiliging van jouw gegevens

Om jouw gegevens te beschermen, slaan wij alle documenten op in een extra veilige Office 365-omgeving. Deze omgeving voldoet aan relevante wet- en regelgeving en NEN-normen voor gegevensbeveiliging.

Wij treffen technische en organisatorische maatregelen om de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van jouw persoonsgegevens te waarborgen.


7. Delen van persoonsgegevens met derden

We verstrekken jouw persoonsgegevens alleen aan anderen als dat nodig is voor de doeleinden zoals hierboven beschreven, of wanneer de wet dat vereist. Bijvoorbeeld:

  • Met je huisarts of andere zorgverleners, als dat nodig is voor medicatie of onderzoek.

  • Met IT-leveranciers / subverwerkers, mits ook zij passende waarborgen hebben op het gebied van veiligheid.

  • Alleen met jouw expliciete toestemming, waar vereist.


8. Jouw rechten

Als betrokkene heb je volgens de AVG verschillende rechten:

  • Recht van inzage: je kunt vragen welke persoonsgegevens wij van je verwerken.

  • Recht op correctie: je kunt onjuiste gegevens laten aanpassen.

  • Recht op verwijdering (“recht om vergeten te worden”): je kunt ons verzoeken jouw persoonsgegevens te verwijderen. Zoals je aangeeft, kun je via info@triplerhealth.nl aangeven dat je wilt dat je gegevens worden verwijderd.

  • Recht op beperking van verwerking: in bepaalde gevallen kun je vragen de verwerking te beperken.

  • Recht op gegevensoverdraagbaarheid: je hebt recht op een kopie van je gegevens in een gestructureerd, gangbaar bestandsformaat.

  • Recht om bezwaar te maken tegen de verwerking: afhankelijk van de grondslag kun je bezwaar maken.


9. Intrekken van toestemming

Je kunt je gegeven toestemming altijd intrekken. Dat heeft geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking vóór je intrekking. Wanneer je je toestemming intrekt, zullen we jouw gegevens niet langer verwerken voor de doeleinden waarvoor je toestemming hebt gegeven, tenzij er een andere rechtsgrondslag is (zoals wettelijke verplichtingen).


10. Klachten

Als je denkt dat wij onrechtmatig met jouw persoonsgegevens omgaan, kun je contact met ons opnemen via info@triplerhealth.nl.
Daarnaast heb je het recht om een klacht in te dienen bij onze klachtenregeling,
Klachtenportaal Zorg (KPZ), via Klachtenprocedures - Klachtenportaal Zorg of info@klachtenportaalzorg.nl.


11. Wijzigingen in deze privacyverklaring

Wij kunnen deze privacyverklaring van tijd tot tijd aanpassen (bijv. bij veranderingen in de wet, ons dienstenaanbod of beveiligingsmaatregelen). De meest recente versie zal altijd op onze website beschikbaar zijn. We raden je aan om deze verklaring regelmatig te raadplegen.